martes, 20 de septiembre de 2011

ADIVIÑA QUÉ LIBRO SON 5º- 6º

Neste concurso tes que adiviñar de qué libro falamos a partir das pistas que imos dando durante a semana, unha cada día. Cando saibas a resposta escribe nun papel o nome do libro, o seu número de rexistro e o que pon na etiqueta lateral e non te olvides de escribir o teu nome e curso por se eres o gañador ou a gañadora.



PISTAS:

1ª Aínda que conto unha historia interesante non son unha novela.
2ª O protagonista da miña historia realmente non é un, senón que son varios pertencentes a mesma familia.
3ª Estou falando duns animais mariños incansables, xa que si paran para descansar, asfíxianse e morren.
4ª Estes amigos asustan un pouco, sobre todo, cando ensinan os dentes e son uns mestres da caza.

32 comentarios:

  1. A ver quén será o primeiro en adiviñar de qué libro se trata...qué nervios!!

    ResponderEliminar
  2. Eu penso que o van a adiviñar todos os nenos porque as pistas son moi fáciles

    ResponderEliminar
  3. E moi divertido esto do concurso

    ResponderEliminar
  4. E a mellor biblioteca,por que Cristina deixa a biblioteca limpiña e ordeada por orde alfabetico da muito gusto ver a nosa biblioteca. Un bico Sabela 6º de primaria

    ResponderEliminar
  5. Moitas grazas, Sabela. A biblioteca e cousa de todos e todas.

    ResponderEliminar
  6. A biblioteca e moi divertida e interesante e ademais o concurso foi moi boa idea ANTONIO 6º

    ResponderEliminar
  7. me gusta mucho la biblioteca e tamen os libros todo me gusta os que mais me gus+tan son geronimo

    ResponderEliminar
  8. A biblioteca esta moi ordeada e ten libros interesantes

    ResponderEliminar
  9. Brais y Antón les gustaron los libros y su orden

    ResponderEliminar
  10. no me gusta que se ronpan los libros

    ResponderEliminar
  11. es mui interesante y divertido

    ResponderEliminar
  12. Os de Jerónimo hai que renovalos, desfanse de puro vellos!

    ResponderEliminar
  13. non me gusta ver os libros rotos e tamen non me gusta os libros de buscar a willi prefiro os que tellen moitisisisisima letra

    ResponderEliminar
  14. me gusta la biblioteca pero no los libros rotos hay que renovARLOS

    ResponderEliminar
  15. la gallina azul es la mejor mascota para la biblioteca

    ResponderEliminar
  16. A BIBLIOTECA TEN LIBROS INTERESANTES E DIVERTIDOS E ADEMAIS GRAZAS A CRISTINA ES TAN ORDEADOS POR ORDE ALFABETICO E MOI LIMPOS E A MELLOR BIBLIOTECA DO MUNDO.

    ResponderEliminar
  17. A min tampoco me gusta que se rompan os libros, mais ainda me gusta menos cando están novos porque ninguén os lee.

    ResponderEliminar
  18. A viblioteca mola mucho.Porque ten moitos libros.

    ResponderEliminar
  19. Vichedes a miña nova imaxe gallinil? Está a entrada da bilio enriba dos libros de teatro. Estou chea coma unha nécora!

    ResponderEliminar
  20. Me gustan mucho los libros nuevos.

    ResponderEliminar
  21. As probas son moi entretidas.E EU ENGANCHEIME

    ResponderEliminar
  22. Iso de engancharse a lectura está moi pero que moi ben; coido que vou a empezar a cacarexar tan forte que me van a escoitar ata en Moscú.

    ResponderEliminar
  23. Ana , pois xa verás os que estou preparando para a próxima semana, coido que vas flipaaaaaaaaaaar!!!!

    ResponderEliminar
  24. Teño que decirvos un segredo: Os libros están tan postiños grazas a min que os arranxo e coloco... E despois leva toda a fama Cristina, qué sería dela sen a miña axuda!

    ResponderEliminar
  25. SA SEI QUE LIBRO E AS PISTAS XA DIN TODO ESTA CHUPAO.

    ResponderEliminar
  26. que ai de sorpresa vanesa

    ResponderEliminar
  27. Me encantan os libros da biblioteca.
    Cristina te felicito polo traballo que lle dedicas a biblioteca non e facil pero ti fas que o sea.

    ResponderEliminar